Prioritate pentru 2022 – un serviciu de suport şi asistenţă de top
Serviciul pentru clienți este interacțiunea directă unu-la-unu dintre un consumator care face o achiziție sau are o problemă tehnică și un reprezentant maghost. Din punctul nostru de vedere, considerăm această interacțiune directă ca fiind un factor critic în asigurarea satisfacției utilizatorilor noştrii și încurajarea colaborării de lungă durată.
Spre deosebire de industrie, care în ultima vreme a adoptat masiv gestionarea automată prin boţi sau alte mecanisme de inteligenţă artificială, noi, la maghost preţuim interacţiunea cu o fiinţă umană, comunicarea fiind esenţială din mai multe considerente evidente. Trebuie sa ne întoarcem la origini, când interacţiunea om cu om era naturală şi aducea satisfacţia unei soluţii rapide şi eficiente.
Trei motive pentru care serviciul nostru de asistenţă îţi va aduce aport de valoare
UI actualizat şi uşor de utilizat
O interfață web uşor de înţeles, cu un flux de informaţii ce căpătă sens logic, este esențială pentru o experiență bună, aşa că am adaptat aceste aspecte şi le-am făcut plăcute. O experiență intuitivă a utilizatorului poate îmbunătăți vânzările și ratele de conversie și poate contribui în mare măsură la reducerea reclamațiilor și interogărilor și a încărcăturii generale a serviciilor pentru clienți. La urma urmei, dacă totul funcționează așa cum ar trebui, vor fi mai puține lucruri de reclamat.
Primeşti răspuns în timp util (a se citi scurt)
O statistică consultată de noi arată că un procent de 75% dintre consumatori spun că timpii de răspuns rapid, indiferent dacă trimit interogări prin intermediul rețelelor sociale, prin e-mail sau printr-un sistem de ticketing, este cel mai important atribut al serviciului pentru clienți. De asemeni, un sondaj realizat de Arise a constatat că 16% dintre clienți au dorit un răspuns imediat, iar 21% au dorit unul într-o oră, în timp ce 44% au avut o așteptare mai rezonabilă în 24 de ore.
Bazat pe asta şi cunoscând că aşteptările tale sunt mari ca răspunsul nostru la întrebarea ta, fie ea de natură comercială sau solicitare de asistenţă, să fie promt venim cu angajamentul acesta: timpul+soluţia=satisfacţia.
Feedback-ul tău, în analiza noastră
Considerând că feedbackul tău ţi-a luat timp şi respectăm asta, îl considerăm o favoare din partea ta. Ştim că majoritatea oamenilor nu vor acţiona înspre a face publică experienţa lor, pentru tine, care ai ales să faci asta, mulţumim. Si n-o spunem doar celor care ne apreciază, ci şi celor care revin şi ne dau detalii cu privire le ce am putea face mai bine. Nu odată am acţionat ca urmare a acestor feedback-uri şi o vom face şi în viitor.
În concluzie, ne dorim ca experienţa ta ca utilizator al serviciilor maghost să fie cu adevărat magnifică şi întreaga noastră echipă lucrează ca tu să simţi asta. Dă-ne feedback despre asta. Mulţumim!