Ce este Web3 și cum îți impactează acesta afacerea online?
Au trecut deja câțiva ani de când a fost introdus Web3, însă nu mulți antreprenori din online știu ce este Web3 și cum le poate acesta impacta afacerea lor din mediul digital. De aceea, în acest articol vorbim pe larg despre Web3, comparându-l cu versiunile anterioare Web1 și Web2, în timp ce îți spunem și cum poate profita afacerea ta de această schimbare. Citește în continuare tot ce trebuie să știi despre Web3!
CUPRINS
2. Caracteristici cheie ale Web3
4. Evoluția de la Web1 la Web2 și apoi la Web3
5. Este Web3 o versiune perfectă și infailibilă a internetului?
6. Cum îți poate influența Web3 afacerea din mediul online?
1. Ce este Web3?
Am putea spune fără frica de a greși că tehnologia Web3 este viitorul internetului. Practic, aceasta este cea mai nouă versiune a internetului. Totuși, acest lucru nu înseamnă că versiunea Web2 a internetului dispare pur și simplu. Versiunea Web3.0 vine în completarea versiunii Web2.0. Nu înseamnă nici că trebuie să instalăm sau să dezinstalăm ceva pentru a folosi internetul așa cum suntem obișnuiți. De fapt, cei mai mulți utilizatori nici nu conștientizează că a avut loc vreo schimbare. Iar aceste schimbări vor continua și ne vor influența alegerile din mediul online, așa cum ne vor influența și afacerile din mediul digital.
De fiecare dată când ai de-a face cu algoritmi de inteligență artificială, cu realități virtuale, cu metaversuri ori cu tehnologii blockchain, înseamnă că te bucuri de avantajele aduse de Web3, noua iterație a internetului bazată pe descentralizare, securitate sporită și protecție avansată a datelor personale.
Web3 este tehnologia care ajută mașinile de inteligență artificială să înțeleagă mai bine comportamentul uman și datele oferite de afaceri pentru a crea aplicații mai inteligente, adaptate preferințelor și nevoilor utilizatorilor. De exemplu, atunci când vrei să cumperi un nou sistem de gaming și cauți online în format text, audio sau în orice alt mod, îți sunt oferite sugestii de produse, dar și materiale informative online perfect adaptate intenției tale de căutare, astfel încât să faci cea mai bună și mai informată alegere. Ei bine, aceste sugestii și recomandări ajung la tine prin intermediul tehnologiei Web3. De fiecare dată când tu îți promovezi produsele ori serviciile și acestea ajung exact în fața celor direct interesați, vorbim despre inteligența artificială bazată pe Web3.
La fel, de fiecare dată când îți construiești propriul univers într-un joc online, folosești Web3. Folosești asistenți virtuali? Da, vorbim despre Web3. Când cumperi un NFT (non-fungible token) sau faci tranzacții de criptomonede, folosești platforme bazate pe Web3. Una dintre cele mai cunoscute astfel de platforme este chiar Bitcoin, care are o mare parte din ecosistem bazat pe tehnologia Web3.
Care sunt caracteristicile cheie pe care Web3 le deține? Te invităm să citești în continuare!
2. Caracteristici cheie ale Web3
Web3 promite date procesate mai rapid și personalizat în funcție de fiecare utilizator în parte, însă nu doar atât. Iată și alte caracteristici cheie pe care Web3 ni le oferă:
- Descentralizare maximă. Ce înseamnă acest lucru? Ei bine, ne referim la faptul că, în trecut, orice aplicație era centralizată (controlată de o companie ori o instituție). Cu Web3, acest lucru dispare. Nu va mai exista o autoritate centrală, întrucât utilizatorii vor avea propria versiune a aplicațiilor folosite și vor avea control maxim asupra datelor lor personale. Deținătorii giganți de baze de date digitale precum Meta și Google vor avea de pierdut în favoarea noii puteri de control câștigate de fiecare utilizator în parte. Bazele de date nu vor mai fi depozitate pe un server într-un loc fix, ci în mai multe locații în mod simultan, favorizând căutările bazate pe conținut, nu pe locație.
- Tehnologii bazate pe blockchain. Descentralizarea este susținută de dezvoltarea tehnologiilor de tip blockchain. Acestea permit ca datele și conectivitatea dintre ele să fie distribuite în loc să fie centralizate într-o bază de date infrastructurală. Tot tehnologiile blockchain susțin securitatea crescută a datelor prin ledgere (registre de tranzacții și de activități) care nu pot fi modificate fără autentificare.
- Promovarea criptomonedelor. O altă trăsătură cheie a tehnologiei Web3 este promovarea utilizării criptomonedelor în spațiul digital în detrimentul valutei clasice.
- Autonomie și inteligență artificială. Web3 promovează autonomizarea și automatizarea oricăror procese oriunde este posibil, iar această automatizare are la bază în principal inteligența artificială.
Așadar, putem spune că Web3 are la bază următoarele „straturi” de inovație tehnologică:
- Edge computing,
- Rețele de baze de date descentralizate,
- Inteligență artificială,
- Machine learning,
- Blockchain.
Cum funcționează tehnologia Web3.0? Îți spunem în continuare!
3. Cum funcționează Web3?
Web3 își propune să facă toate fluxurile de date extrem de transparente, așa încât informațiile să rămână în continuare publice, dar posibilitățile de fraude și furt de date să rămână la un nivel minim, extrem de limitat.
Cele mai importante componente ale Web3 sunt aplicațiile de tip descentralizat (numite dApps – decentralized applications) și contractele inteligente (smart contracts). Detaliem ambele componente în continuare.
Aplicațiile dApps
Aplicațiile dApps arată și se comportă ca orice aplicații tradiționale. Totuși, spre deosebire de acestea, ele au la bază tehnologii din Web3 și funcționalități de tip blockchain.
În loc să aibă la bază un sistem centralizat, aceste aplicații sunt distribuite într-o rețea extensivă de tip P2P (peer to peer) bazată pe blockchain, prin intermediul mai multor noduri. Astfel, codul din backend pentru aplicațiile dApps există în mai multe rețele în loc să existe în ferme centralizate de servere.
Această descentralizare a aplicațiilor dApps de-a lungul mai multor rețele mari oferă o multitudine de beneficii. În primul rând, aplicațiile acestea sunt stabile, deoarece sistemul distribuie datele și informațiile între mai multe noduri. Acest lucru face ca sabotarea aplicației să devină mult mai greoaie. În al doilea rând, toate tranzacțiile sunt on-chain, astfel încât sistemele devin mult mai transparente. Acest lucru descurajează comportamentul infracțional.
Mai mult decât atât, aplicațiile dApps au posibilitatea de a avea o economie proprie bazată pe un token intern, iar acest lucru se poate dovedi a fi foarte util. Există mai multe motive pentru care o astfel de aplicație utilizează tokenii interni, cel mai important fiind mecanismul de guvernare și decizie. De exemplu, acești tokeni interni pot fi distribuiți între utilizatori. Astfel, pe baza tokenului intern, utilizatorii pot vota viitoarele schimbări ale aplicației descentralizate, astfel încât se ajunge la o abordare într-adevăr democratică a evoluției unei dApp.
Cea mai cunoscută platformă de dezvoltare a aplicațiilor de tip dApp este Ethereum.
Contractele inteligente
Pe lângă aplicațiile dApps, contractele inteligente sunt o altă parte crucială a tehnologiei Web3. Ce sunt acestea?
Contractele inteligente sunt înțelegeri codificate între două părți. Până aici, ele înseamnă același lucru precum contractele clasice. Totuși, diferența este că, în cazul contractelor inteligente, codul de pe blockchain stabilește termenii și condițiile. Pentru a înțelege mai bine acest proces, îți vom da un exemplu practic bazat pe contractele platformei Ethereum.
Toate contractele inteligente de pe platforma Ethereum au la bază două componente: codul și datele. Codul contractului inteligent constă în mai multe funcții, iar datele sunt cele oferite de contractanți. Toate contractele inteligente de la Ethereum au o adresă specifică și un cont special atașat. Astfel, un contract inteligent are funcționalitatea de a depozita fonduri și de a face tranzacții. Toate aceste procese sunt administrate prin intermediul codului. Rezultatul? Tranzacții și interacțiuni securizate ca niciodată până acum!
4. Web3 în comparație cu Web1 și Web2
În anul 1989, la CERN, în Geneva, Tim Berners-Lee crea protocoalele pentru ceea ce avea să fie cunoscut drept World Wide Web – prima versiune de internet, numită și Web1.0. Aceste protocoale își propuneau să faciliteze transmiterea digitală a informațiilor de oriunde până oriunde (aproape) instant.
Această versiune de Web1 a trenat până la începutul anilor 2000. În principiu, internetul era format atunci din website-uri statice deținute de companii, cu o interacțiune între utilizatori ce tindea spre zero. Utilizatorii aveau posibilități foarte limitate de a crea ei înșiși conținut. Ei puteau doar vedea conținutul care le era oferit de mediul online. Din acest motiv, versiunea Web1 este cunoscută drept „internetul read-only”, format din pagini web statice.
Așa au fost primii ani ai internetului: fără interactivitate și fără interacțiuni între indivizi și sisteme sau între utilizatori și alți utilizatori, doar cu informații pentru a fi citite ori privite. Utilizatorii nu erau creatori, ci doar consumatori de conținut. În acea perioadă, era nevoie să ai cunoștințe tehnice avansate pentru a crea propriile pagini web și a contribui astfel la dezvoltarea internetului.
Versiunea Web2.0, cea care este și acum în uz la concurență cu Web3.0, a adăugat funcționalități prin care utilizatorii puteau să și creeze ei înșiși conținut, nu doar să consume conținutul generat de companii. Cu această versiune a internetului, oricine își poate crea pagini web destul de ușor, fără să ai nevoie de cunoștințe tehnice avansate. Poți să produci conținut de tip text, imagine, video sau/și audio și să măsori rezultatele: poți vedea metrici analitici cu privire la câte vizualizări a înregistrat conținutul tău sau câte click-uri ai primit pe paginile tale web.
De asemenea, corelăm internetul Web2 cu apariția și dezvoltarea fulminantă a platformelor de Social Media, locul în care poți interacționa la nesfârșit cu alți utilizatori și poți crea ușor conținut care apoi să fie accesibil oricui. Toate acestea erau doar vise în cadrul internetului Web1, mai ales dacă nu aveai un background tehnic. Din aceste motive, versiunea Web2 este numită și „internetul read and write“.
Desigur, de la aceste beneficii ale Web2 a fost doar un pas până când datele noastre au fost colectate împreună cu interesele și preferințele pe care le-am manifestat online. Astfel, am început să primim sugestii și recomandări de conținut, produse ori servicii care ne-ar putea interesa pe noi drept consumatori. De cealaltă parte a baricadei, produsele ori serviciile tale au putut fi promovate prin țintire detaliată conform intereselor audienței tale.
Companiile au început să monetizeze astfel datele consumatorilor, vânzându-le celor care se ocupă de advertising. Putem spune așadar că, în cadrul versiunii Web2, utilizatorii nu mai sunt doar consumatori, ci sunt ei înșiși un produs. Oamenii pot crea oricât conținut vor ei în cel mai facil mod, însă conținutul nu le aparține lor, ci platformelor pe care l-au creat și distribuit. Creatorii nu pot monetiza conținutul creat de ei online, platformele alese vor beneficia de monetizarea conținutului lor.
Acesta este și punctul nevralgic care a creat nevoia de Web3, versiunea numită și „internetul read, write and own”. De ce este supranumit așa? Deoarece, în platformele bazate pe Web3, utilizatorii sunt singurii deținători ai tuturor drepturilor asupra conținutului creat de ei. În plus față de avantajele oferite de Web2, Web3 oferă descentralizare, mai multă securitate și transparență a circuitului datelor personale, un control mai bun asupra datelor care ne aparțin și o abordare centrată pe utilizator, nu pe marile companii.
Astfel, internetul a evoluat de la un ecosistem format din companii și patronat de ele la un ecosistem deschis, în care utilizatorii sunt egali și au drepturi egale în relația cu marile companii.
5. Este Web3 o versiune perfectă și infailibilă a internetului?
În mod cert, Web3 prezintă avantaje majore, așa cum am discutat mai sus. Totuși, este internetul Web3 perfect și infailibil? Există multe voci care spun că în continuare este loc de multe îmbunătățiri în modul în care utilizatorii, companiile și sistemele interacționează în mediul digital. Care sunt argumentele lor? Ți le spunem mai jos pe cele mai importante!
Am vorbit în secțiunile precedente despre tokenii interni pe care platformele bazate pe Web3 îi propun utilizatorilor. Practic, fiecare utilizator al unei astfel de platforme primește un token intern care este egal cu dreptul de vot asupra direcției viitoare a platformei în discuție. Ai un astfel de token, ai un cuvânt de spus asupra schimbărilor care se vor petrece în platformă. Astfel, platformele nu vor mai evolua autocratic, conform deciziilor „de la centru”, ci în conformitate cu dorințele precise ale utilizatorilor. Se vrea o democratizare a proceselor și trecerea puterii de decizie din mâinile centralizare în mâinile descentralizate ale utilizatorilor finali. Până aici, sună bine, nu-i așa?
Problema apare atunci când o persoană sau o entitate (o companie, un grup de persoane etc.) achiziționează prin cumpărare sau cedare mai mulți astfel de tokeni interni. Mai putem vorbi despre democratizare în acest context? Dacă eu am un token, tu un token și o entitate are 10 tokeni, mai contează votul nostru?
Problema aici este că acești tokeni pot fi vânduți și cumpărați. De aceea, vocile care contestă Web3 spun că democratizarea deciziilor referitoare la aceste platforme este doar formală. În fapt, se va ajunge tot la decizia unei singure entități care are cei mai mulți tokeni cumpărați. Bineînțeles, aici intervine și o altă problemă: cât costă acești tokeni? Cine își permite să îi achiziționeze? Are oricine acces la tokeni și implicit la democratizare sau doar cei bogați? Așadar, cine conduce de fapt deciziile, utilizatorii obișnuiți sau tot o entitate potentă financiar, adică exact așa cum se întâmplă și acum cu marile platforme? Mai există în acest context superioritatea versiunii Web3 asupra Web2 sau tot acolo ajungem de fapt?
Acesta este cel mai puternic argument al celor care contestă utilitatea absolută a Web3. Un alt argument al detractorilor versiunii Web3 este cel al mecanismului de blockchain. În mod cert, mecanismul blockchain este mult mai eficient din punct de vedere energetic decât mecanismul miningului, însă nu trebuie să uităm că, pentru a intra în sistemul blockchain, ai nevoie de valută cripto. Cu cât ai mai multe resurse cripto, cu atât ai mai multe șanse să updatezi sistemul blockchain, iar drept recompensă primești și mai multe resurse cripto. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă că sistemul blockchain poate fi updatat de cei care au resurse cripto, iar aceștia vor deține din ce în ce mai multe resurse într-un cerc continuu al proceselor. Cine nu are resurse cripto, nu poate contribui. Este aceasta democrație și se aliniază principiilor de egalitate a utilizatorilor așa cum pretinde Web3? Este și acesta un punct de vedere demn de a fi luat în considerare.
Referitor la securitatea îmbunătățită pe care Web3 o propune, contestatarii au și aici un argument. Ei aduc în discuție codurile sursă ale platformelor și aplicațiilor Web3 care sunt deschise și disponibile publicului. Astfel, hackerii pot profita de slăbiciunile de securitate ale codului și pot acțiuna în scopuri infracționale. Într-adevăr, în zilele noastre infracționalitatea cibernetică este la cele mai înalte cote din istoria umanității. Cu siguranță, dezvoltatorii în Web3 au nevoie de protocoale de securitate avansate și trebuie să fie mereu cu un pas în fața hackerilor.
Părerile pro și contra Web3 sunt împărțite. Cu siguranță, ne bucurăm de avantajele propuse de această versiune a internetului, însă trebuie să ținem un ochi atent și asupra aspectelor care pot deveni problematice în timp.
Este Web3 o versiune perfectă și infailibilă a internetului? Probabil că nu, dar putem spune cu certitudine că este perfectibilă. Nu trebuie totuși să uităm că suntem încă la început în ceea ce privește Web3. Cu siguranță, această versiune va evolua în ritm susținut în viitorul apropiat și aceste aspecte se vor regla de la sine – într-o direcție sau în alta.
6. Cum îți poate influența Web3 afacerea din mediul online?
Acum că știi exact ce înseamnă Web3, probabil că te întrebi cum îți poate ajuta afacerea online în mod concret. Cum poți tu beneficia de Web3 pentru a avea mai multă vizibilitate, mai mulți clienți și mai mult profit? Ei bine, chiar despre aceste aspecte vorbim în continuare!
În primul rând, impactul benefic al Web3 va fi asupra utilizatorilor ca persoane fizice, în calitate de consumatori. De la „big data” deținute de companiile gigant, vom trece la o punere în centru a individului, oferindu-i mai mult control asupra datelor personale și o mai bună securizare a acestor date. Odată cu tehnologiile Web3, datele tale, dar și preferințele și interesele pe care le manifești în mediul online vor fi doar ale tale. Companiile nu îți vor mai colecta datele personale de fiecare dată când cumperi ceva online sau când cauți ceva pe internet. Acest lucru va fi de domeniul trecutului.
Inteligența artificială care stă la baza Web3 te va servi ca un asistent personal de încredere și îți va oferi rezultate personalizate pentru căutările tale, permițându-ți în același timp să controlezi precis ce date oferi. Vei putea crea medii virtuale complet personalizate folosind inteligența artificială, inclusiv metaversuri personale sau jocuri.
În al doilea rând, de evoluția Web3 vor beneficia entitățile comerciale. Cum anume? Iată câteva exemple relevante:
Ai un magazin online sau un site de prezentare pentru serviciile tale? Atunci probabil ai o găzduire în cloud. Aceasta utilizează mai multe computere și servere, iar utilizatorii pot încărca, descărca, șterge și modifica datele cum doresc. Prin contrast, informațiile private stocate într-o aplicație de tip dApp (am vorbit mai sus despre acest tip de aplicații bazate pe Web3), aceste informații nu vor putea fi niciodată corupte sau distruse, deoarece ele vor fi criptate și stocate pe mai multe servere în același timp în mod descentralizat.
De asemenea, pentru cei care dețin magazine online, a fost creată o versiune Web3 a platformei Google Analytics. Probabil o folosești deja, fără a ști că în fapt este vorba de internetul 3.0. Bineînțeles, aceasta este o versiune descentralizată. Cum te ajută Google Analytics Web3? Iată câteva moduri:
- Vezi câți utilizatori sunt pe site în timp real,
- Urmărești orice click-uri de pe site,
- Urmărești comportamentul utilizatorilor pe site, ce fac aceștia și cum navighează printre paginile magazinului tău,
- Vezi din ce țări și din ce orașe sunt vizitatorii tăi,
- Afli de pe ce tip de device intră utilizatorii pe site-ul tău (de pe desktop, de pe telefonul mobil, de pe tabletă sau de pe alte dispozitive mobile),
- Vezi rata de conversie a magazinului tău,
- Afli care este rata de bounce a site-ului pe care îl deții etc.
Cum te ajută acești metrici? Aceștia îți oferă o cunoaștere în detaliu a utilizatorilor, dar și a website-ului așa cum nu a fost niciodată posibil înainte. Practic, toate aceste informații din Google Analytics Web3 îți oferă o mică mină din aur. Analizându-le, știi ce să promovezi în continuare, cui și cum să promovezi fiecare produs, știi ce puncte forte și ce puncte slabe are site-ul și îl poți îmbunătăți pentru a ajunge la succesul pe care îl dorești. Toate acestea sunt posibile cu ajutorul tehnologiei Web3, implementată în Google Analytics.
Cum te mai ajută Web3 dacă ai o afacere în mediul online? Îți poate oferi posibilități de extindere la care nici nu ai fi putut visa în urmă cu 5 sau 10 ani. De exemplu, acum este ușor să vinzi cu zero costuri de stoc sau depozitare și să obții profituri uriașe. Cum este posibil acest lucru? Prin NFT-uri. Practic, poți transforma orice produs virtual creat de tine cu (aproape) zero costuri într-un bun digital perfect pentru vânzare la costul pe care doar tu îl stabilești.
De aici, decurge o altă idee de business susținută de Web3: toate aceste NFT-uri create de utilizatorii persoane fizice sau juridice vor avea nevoie de un marketplace pe care să fie comercializate digital. Ne putem aștepta să existe la un moment dat un număr semnificativ de astfel de NFT-uri de vânzare și toate acestea vor avea nevoie de o piață de desfacere digitală. Ce ai putea tu să faci? Să creezi un marketplace special pentru NFT-uri, desigur! Aceasta este o nișă de business încă insuficient explorată, fiind rezervată momentan vizionarilor. Pentru a funcționa cum trebuie, un astfel de marketplace al viitorului trebuie să fie descentralizat, interoperabil, tokenizabil și să suporte tranzacții de tip peer to peer, iar Web3 exact asta îți oferă! Câteva platforme pe care poți construi un astfel de marketplace pentru NFT-uri sunt: Voxels, Metahero, Xanalia etc.
De asemenea, în curând nu va mai exista veșnica problemă „nu cumpăr online pentru că văd doar câteva poze și nu-mi dau seama de detaliile produsului”. Comerciații care vor succes pe termen lung au (și vor avea și mai mult în viitor) posibilitatea de a încărca modele 3D ale produselor lor, astfel încât clienții le pot vedea exact așa cum le-ar vedea dacă le-ar ține în mână – din absolut toate unghiurile. Acest lucru va conduce la o explozie fără precedent a vânzărilor online în detrimentul celor fizice.
Ce vor mai avea nevoie comercianții vizionari pentru a se alinia trendurilor impuse de piață și de consumatori? Vor avea nevoie de un portofel virtual pentru criptomonede. Este de așteptat ca plata produselor în acest mod să cunoască o expansiune semnificativă în următorii ani.
În acest sens, aplicațiile de decentralized finances precum DeFi vor avea un succes enorm. Acestea sunt folosite pentru a distribui fondurile ori investițiile între mai mulți utilizatori fără să mai fie nevoie de un intermediar care să proceseze aceste plăți.
Ai o afacere mare la care faci angajări în mod frecvent și pierzi timp și resurse cu fiecare onboarding al fiecărui membru nou? Ai putea să lași Web3 și inteligența artificială să facă asta în locul tău. Cum anume? Poți crea un joc sau un metavers al companiei, în care un asistent virtual îi explică noului angajat tot ce are nevoie să știe. Astfel, nu mai sacrifici timpul unui alt angajat cu experiență să îi explice noului venit ce are de făcut.
Mai mult decât atât, poți crea un „joc” în care angajatul să facă exact operațiunile pentru care l-ai angajat, făcând astfel practică înainte de a lucra în mediul real. Bineînțeles, poți crea acest metavers în așa fel încât să îi dea și feedback ori explicații suplimentare acolo unde este cazul. Astfel, câștigi timp, angajatul tău câștigă experiență de lucru în cadrul companiei tale și împreună evitați greșelile care se pot produce la început atunci când lucrează direct în mediul real.
Interesant, nu? Exact asta au făcut cei de la Accenture. Au creat inclusiv avataruri de clienți la solicitările cărora noii angajați trebuiau să învețe să răspundă cu profesionalism, înainte de a lucra cu clienți reali. Au gamificat întregul proces de onboarding, iar ca rezultat, retenția angajaților a crescut cu 95%, un procent la care înainte de Web3 și inteligența artificială doar ar fi visat.
Acestea sunt doar câteva dintre modalitățile în care Web3, metaversurile și inteligența artificială te pot ajuta să îți scalezi afacerea rapid, simplu, cu economie de resurse și cu un mare potențial pentru viitor.
7. Concluzii
Așadar, ai aflat din acest articol ce este Web3 și cum funcționează. Am analizat împreună modul în care internetul a evoluat de la prima versiune statică până la versiunea Web3, care ne permite să creăm și să deținem proprietăți și lumi virtuale.
De asemenea, am analizat câteva moduri în care Web3 și inteligența artificială îți pot impacta business-ul. Totuși, lista noastră de exemple nu este exhaustivă, cu siguranță poți descoperi noi moduri pentru a profita de internetul 3.0.
Deși în ultimii ani am fost surprinși nu de puține ori de progresul exponențial al tehnologiei, trebuie să avem în vedere că Web3 face abia primii pași în lumea digitală. Putem presupune fără teama de a greși că internetul 3.0 se va dezvolta într-o manieră din ce în ce mai accelerată și mai surprinzătoare. Suntem abia la început, deși putem acum crea metaversuri și asistenți virtuali care să ne servească exact așa cum vrem. Ce va fi peste 5 ani? Dar peste 10 ani? Nu știm, dar cu siguranță ne așteaptă lucruri mărețe. Iar tu, ca antreprenor, trebuie să fii pregătit pentru ele și să îmbrățișezi noua tehnologie pentru a-ți dezvolta afacerea așa cum nu ai fi crezut că este posibil.
Cu siguranță, un simplu website cu câteva poze ale produselor nu va mai fi competitiv destul de curând și putem presupune că va fi eliminat în mod natural de competiția care investește în tehnologie chiar azi. De aceea, noi te încurajăm să primești cu brațele deschise noile tehnologii ale Web3. De asemenea, îți oferim cele mai eficiente pachete de găzduire în cloud sau pe servere, pentru ca site-ul tău să poată susține noile tehnologii.
Urmărește-ne blogul pentru mai multe informații!